Liebster Award

on

liebster-award-Made-by-Ellen..

Krijg ik hier zomaar een Award op mijn talloor van niemand minder dan baking queen Fieke! Dat ik daar heel blij mee ben. In ruil beantwoord ik haar vragen!

1. Met welk gebak kan men je blij maken op je verjaardag?
Hiermee!
2. Welke stad zou je graag eens in een culinaire context bezoeken?
Berlijn
3. Stel dat je één dag mocht koken met een bekende kok, wie zou je dan kiezen?
Yotam Ottolenghi
4. In welk restaurant (wereldwijd) zou je graag eens gaan eten?
Hier!
5. Wat is je favoriete kookboek?
The Urban Vegan
6. Wat zijn je favoriete kookblogs?
Kijk maar in mijn lijstje!
7. Als je zelf je droomkeuken zou mogen ontwerpen / inrichten, hoe zou die er dan uitzien?
Sowieso eentje met een kookeiland, mix van oud en nieuw gerief, hout en inox, leefkeuken, sober maar warm, veel licht. Hier vind je wel wat.
8. Is er iets wat je absoluut niet lust?
Crapfood
9. Stel: je moet iets klaarmaken voor een bekend/belangrijk/invloedrijk persoon. Wat zou je dan maken?
Wat me op dat moment inspireert met de specifieke persoon in gedachten. Een toverachtig, kleurrijk, kruidig, inspirerend, intrigerend veganistisch verhaal in verschillende hoofdstukken
10. Wat heb je nog nooit klaargemaakt en beloof je klaar te maken in 2014?
Ik wil vooral veel meer vegan gaan bakken en daarbij zijn de mogelijkheden eindeloos
11. Wat staat er op je verlanglijstje voor Kerst?
Een Vitamix!

En zelf geef ik met heel veel goesting een Award aan
Kyra’s kitchen
Suzette
de Bakparade
de Plantaardige Keuken
Roos goes green

Met de volgende vragen:
1. Geef een te gekke smaakcombinatie die je ooit uitprobeerde in een gerecht?
2. Wat is je favoriete ovenschotel?
3. Met welke groente maakte je ooit een topgerecht en wat was het?
4. Wat is je favoriete buitenlandse keuken?
5. De lekkerste smoothie ooit is …
6. In de winter krijg jij het warm van …
7. Met welk gerecht zou je een lief-in-spe verleiden?
8. Wat staat er op de kersttafel?
9. Welk restaurant wil je iedereen aanbevelen?
10. Voor welk keukenattribuut heb je een zwak?
11. Welke motivatie staat voor jou centraal bij de keuze voor echt eten?

Geef een reactie

