Op bezoek!

TWEE

‘Wanneer schrijf je nog eens iets? Je bent zo stil!’ Schijn bedriegt. Stil ben ik zelden (helaas pindakaas) maar ik was op bezoek. Bij Suzette, een prachtvrouw met een prachtblog! En ik mocht daar iets vertellen. Over kinderen. Over hoe en wat zij willen eten. En dat dat niet altijd chips moeten zijn. Et voila! Dat kan je daar nu -drie dagen op rij nog wel!- lekker gaan lezen! Dus laat het jullie smaken. En hou me in de gaten! Want ik duik vroeg of laat wel weer ergens op!

Geef een reactie

